- Scots wha hae wi' Wallace bled, Scots wham Bruce has aften led,
- Welcome to your gory bed Or to victorie!
- Now's the day, and now's the hour: See the brunt o' battle lour,
- See approach proud Edward's power--Chains and slaverie!
- Wha will be a traitor knave? Wha can fill a coward's grave?
- Wha sae base as be a slave? Let him turn and flee!
- Wha for Scotland's King and Law Freedom's sword will strongly draw,
- Freeman stand or freeman fa',
- By Oppression's woes and pains, By your sons in servile chains,
- We will drain our dearest veins, But they shall be free!
- Lay the proud usurpers low! Tyrants fall in every foe!
- Liberty's in every blow! Let us do or die!
to Dave's World
We're no awa' tae bide awa'. Haste ye back
If you have comments or suggestions,